Search

Go Back   MustangForums.com > Search Forums
Sign in using an external account
Register Forgot Password?
Search

Welcome to Mustang Forums!
Welcome to Mustang Forums.

You are currently viewing our forum as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our community, at no cost, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is free, fast and simple, so please join our community today!


Showing results 1 to 25 of 498
Search took 0.82 seconds.
Search: Posts Made By: ctgreddy
Forum: Street/Strip 07-19-2014, 07:08 AM
Replies: 27
Views: 1,223
Posted By ctgreddy
10.86 is what it ran. Deff impressive. Due to the...

10.86 is what it ran. Deff impressive. Due to the weight I assumed the thing would struggle to go any faster than the gt500, but I guess that extra 40 hp overshadows the 300 some pounds difference.
Forum: Street/Strip 07-17-2014, 10:08 PM
Replies: 27
Views: 1,223
Posted By ctgreddy
awesome vids! I knew before the hp numbers were...

awesome vids! I knew before the hp numbers were released that it would be a bit more than the gt500. There's no way after coming into the game so late, they would have this car be less powerful than...
Forum: Street/Strip 07-10-2014, 08:57 PM
Replies: 36
Views: 1,624
Posted By ctgreddy
whaaaat? ;)

whaaaat? ;)
Forum: Street/Strip 07-06-2014, 09:38 PM
Replies: 36
Views: 1,624
Posted By ctgreddy
Maybe it's because I have a cobra but I'm never...

Maybe it's because I have a cobra but I'm never getting anyone that wants to race me other than stupid things like mid 90's full size trucks with more rust than solid metal. I like the powertrain of...
Forum: Street/Strip 07-02-2014, 08:58 PM
Replies: 15
Views: 861
Posted By ctgreddy
lol yeah I heard he was quite mad.

lol yeah I heard he was quite mad.
Forum: Street/Strip 06-30-2014, 07:18 PM
Replies: 15
Views: 861
Posted By ctgreddy
lol come to saginaw on a friday/saturday night I...

lol come to saginaw on a friday/saturday night I could prolly set some stuff up.

here's the vid from inside my car, much better quality than the first one lol.

LS2 GTO vs Ported Cobra -...
Forum: Street/Strip 06-29-2014, 08:32 PM
Replies: 15
Views: 861
Posted By ctgreddy
Not sure, far as I know he doesn't think...

Not sure, far as I know he doesn't think anythings wrong with it. I guess he raced another cobra where we were at with 540whp and lost by 3 cars. I think he needs a better tune myself.

Last year...
Forum: Street/Strip 06-28-2014, 05:22 PM
Replies: 15
Views: 861
Posted By ctgreddy
Cobra eating those ls's

Spending this weekend with all my old friends on a little vacation this weekend, was able to get a couple races in. First was a 99 Trans am, forged ls1(stock size), ported 5.3 heads, ms4 cam, ls6...
Forum: Street/Strip 06-25-2014, 11:25 PM
Replies: 14
Views: 503
Posted By ctgreddy
sounds like some good runs! that diff should make...

sounds like some good runs! that diff should make a good amount of difference with the gear change, stronger too. I'm gonna have to head out there for a wednesday test n tune one of these days. Looks...
Forum: Street/Strip 06-25-2014, 11:22 PM
Replies: 45
Views: 1,151
Posted By ctgreddy
wtf was he doing on the launching causing that...

wtf was he doing on the launching causing that horrible 60'? if he was really getting 2.0 60's then a mid 13 is pretty good. as sounds like some better driving and getting the 60's to the 1.65-1.7...
Forum: Street/Strip 06-25-2014, 10:36 PM
Replies: 45
Views: 1,151
Posted By ctgreddy
Why didn't you take the mach too?!

Why didn't you take the mach too?!
Forum: Street/Strip 06-25-2014, 09:32 PM
Replies: 45
Views: 1,151
Posted By ctgreddy
Also I use the paladinmicro gear calculator, has...

Also I use the paladinmicro gear calculator, has always been the best and closest calculator I've used for this stuff and it's saying with a 26" tire, 4r70 and 4.10's you'll be right at 118 at 6500.
Forum: Street/Strip 06-25-2014, 09:30 PM
Replies: 45
Views: 1,151
Posted By ctgreddy
Yeah being an auto car I'd just go 26's now that...

Yeah being an auto car I'd just go 26's now that I think about it. your car will be easy enough for a 26 to handle off the line and you wont be running out of gear. My old 2000 with a 125 shot...
Forum: Street/Strip 06-24-2014, 09:57 PM
Replies: 45
Views: 1,151
Posted By ctgreddy
Do what I'm doing, meet in the middle and get a...

Do what I'm doing, meet in the middle and get a 27. I'm gonna make one more attempt at the track with some suspension changes and see how my tires do, if they still struggle I'll accept they're junk...
Forum: Street/Strip 06-23-2014, 09:53 PM
Replies: 10
Views: 492
Posted By ctgreddy
lol wtf. who rolls up to a group of guys and says...

lol wtf. who rolls up to a group of guys and says they dont like mustangs to the mustang owner. Excellent kill man, especially since he was with a girl. Makes it 10 times better.
Forum: Street/Strip 06-22-2014, 07:37 PM
Replies: 45
Views: 1,151
Posted By ctgreddy
I wanna move down there bad. So sick of michigan...

I wanna move down there bad. So sick of michigan winters!
Forum: 4.6L General Discussion 06-22-2014, 06:04 PM
Replies: 1
Views: 178
Posted By ctgreddy
cobra pics/vids, figured I'd share.

Been a busy couple weeks for me. Started out with getting my car on the dyno at work to have my boss check over my tune. He had to make 3-4 minor changes which wasn't bad considering I started my...
Forum: Street/Strip 06-21-2014, 08:47 PM
Replies: 45
Views: 1,151
Posted By ctgreddy
weather was good today man! Tell your buddy to do...

weather was good today man! Tell your buddy to do nitrous on the g8. IMO he'll need more than a cam to keep up with you on spray. Figure he made 375 already and usually cammed g8's will make between...
Forum: Street/Strip 06-21-2014, 07:16 AM
Replies: 45
Views: 1,151
Posted By ctgreddy
nice close race! I figured he'd pull you a tad...

nice close race! I figured he'd pull you a tad more since your shots so small. I think the gear will keep you right about how you were in this race without needing to spray. Then do the shot and buh...
Forum: Street/Strip 06-19-2014, 07:59 PM
Replies: 19
Views: 760
Posted By ctgreddy
Nice! He prolly kept speeding away because he was...

Nice! He prolly kept speeding away because he was ashamed! Nice run!
Forum: Street/Strip 06-16-2014, 09:20 PM
Replies: 21
Views: 811
Posted By ctgreddy
I believe he's going this upcoming weekend. We...

I believe he's going this upcoming weekend. We all have to say a prayer for his 10 bolt! lol
Forum: Street/Strip 06-16-2014, 06:52 PM
Replies: 21
Views: 811
Posted By ctgreddy
lmao yeah it seems to be common lately.

lmao yeah it seems to be common lately.
Forum: Street/Strip 06-16-2014, 07:13 AM
Replies: 21
Views: 811
Posted By ctgreddy
baby shot. it's got 75 jets in it. on the dyno it...

baby shot. it's got 75 jets in it. on the dyno it only picked up 50whp but I was battling some issues.
Forum: Street/Strip 06-15-2014, 07:19 PM
Replies: 21
Views: 811
Posted By ctgreddy
I know it's so damn close! da was pretty good for...

I know it's so damn close! da was pretty good for summertime, 950 i believe it was. Not gonna have much of a better day than that until the fall.
Forum: Street/Strip 06-15-2014, 09:13 AM
Replies: 21
Views: 811
Posted By ctgreddy
yes, you couldn't tell from the vids? lol

yes, you couldn't tell from the vids? lol
Showing results 1 to 25 of 498

 
Forum Jump
Advertising

Featured Sponsors
Vendor Directory
New Sponsors
All times are GMT -5. The time now is 06:11 AM.

© Internet Brands, Inc.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.5.2

This forum is owned and operated by Internet Brands, Inc., a Delaware corporation. It is not authorized or endorsed by the Ford Motor Company and is not affiliated with the Ford Motor Company or its related companies in any way. Ford® is a registered trademark of the Ford Motor Company
Emails Backup