Search

Go Back   MustangForums.com > Search Forums
Sign in using an external account
Register Forgot Password?
Search

Welcome to Mustang Forums!
Welcome to Mustang Forums.

You are currently viewing our forum as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our community, at no cost, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is free, fast and simple, so please join our community today!


Showing results 1 to 25 of 492
Search took 0.39 seconds.
Search: Posts Made By: 808muscle
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 09-25-2014, 10:23 AM
Replies: 13
Views: 519
Posted By 808muscle
Those shops are thieves. Glad you walked away.

Those shops are thieves. Glad you walked away.
Forum: Off Topic 09-24-2014, 11:12 AM
Replies: 31
Views: 1,401
Posted By 808muscle
Really sorry to hear about this. You had a really...

Really sorry to hear about this. You had a really nice ride. Glad your injuries were not worse. Drifting downhill, that is the worst. Hope you feel better soon.
Forum: GT S197 General Discussion 09-22-2014, 12:13 PM
Replies: 6
Views: 361
Posted By 808muscle
Look into a Roush or Edelbrock. Way better...

Look into a Roush or Edelbrock. Way better choice IMO. My buddy just installed a pro charger on his car. He was so unimpressed at the fitment. Roush installs easy with very good instructions.
Forum: 4.6L V8 Technical Discussions 09-14-2014, 04:23 AM
Replies: 6
Views: 423
Posted By 808muscle
4.10s with a roush blower, cams, LTs etc.... no...

4.10s with a roush blower, cams, LTs etc.... no regrets at all. I do run DRs as a daily driver tire as well. I run a Brenspeed tune. Best tune I have ever had in my car. Brent is very easy to...
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 09-14-2014, 04:12 AM
Replies: 7
Views: 412
Posted By 808muscle
A tune does wonders for auto trannies. AM and...

A tune does wonders for auto trannies. AM and Brenspeed can both fix you up there. A tune not only tunes the motor but with the auto it totally improves the entire experience. Go for it asap ou...
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 09-14-2014, 04:07 AM
Replies: 6
Views: 420
Posted By 808muscle
WOT throttle downshifts is what kills these...

WOT throttle downshifts is what kills these trannies. IMO only hit the gas enough to let the trans downshift one gear. Mulitple gear downshifts will kill your trans.
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 09-14-2014, 04:01 AM
Replies: 5
Views: 322
Posted By 808muscle
OP, if your within 30 days of receiving your...

OP, if your within 30 days of receiving your order then just send it back and order the one with the fogs. None of the universal fog kits AM sells will fit your fasia. Sorry for the hassle dude,...
Forum: GT S197 General Discussion 09-12-2014, 12:06 PM
Replies: 11
Views: 657
Posted By 808muscle
Pypes m80s are those exact mufflers. Just buy...

Pypes m80s are those exact mufflers. Just buy them and cut them in while still using your rear axle backs. Tone will be so much better, deeper without all the raspy dirty tones. It's very simple...
Forum: 4.6L V8 Technical Discussions 09-12-2014, 12:00 PM
Replies: 8
Views: 435
Posted By 808muscle
What's your ET now?

What's your ET now?
Forum: 4.6L V8 Technical Discussions 09-11-2014, 10:21 AM
Replies: 22
Views: 5,016
Posted By 808muscle
Your gonna get better replies asking this...

Your gonna get better replies asking this question in the forum for your year. Your trans is different than ours in the 05-10 cars. Sounds like your shop or whomever did a sh*t job when they...
Forum: GT S197 General Discussion 09-10-2014, 10:52 AM
Replies: 4
Views: 343
Posted By 808muscle
Mid mounted resonators will cure your tone...

Mid mounted resonators will cure your tone issues. Pypes m80s.
Forum: GT S197 General Discussion 09-10-2014, 10:49 AM
Replies: 11
Views: 657
Posted By 808muscle
Cutting in some mid mounted resonators is the...

Cutting in some mid mounted resonators is the best tone mod you can do to an offload setup. Pypes m80 are a common choice. I've run them and currently run mbrp. Your tone will become deeper and...
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 09-07-2014, 05:13 PM
Replies: 9
Views: 634
Posted By 808muscle
Yeah the under the dash rust is alway puzzling? ...

Yeah the under the dash rust is alway puzzling? LOL
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 09-07-2014, 05:07 PM
Replies: 18
Views: 1,122
Posted By 808muscle
I love that cam lope...but man the WOT run, for a...

I love that cam lope...but man the WOT run, for a street car, thats way too much. LOL Cops would be all lover me here. Would be awesome for the track though.
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 09-01-2014, 04:13 PM
Replies: 17
Views: 690
Posted By 808muscle
Anything other than the cars color they look very...

Anything other than the cars color they look very tacky. Get the ones you like. I have had the scoop and the slotted louvers. Prefer the slotted ones myself.
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 09-01-2014, 04:07 PM
Replies: 10
Views: 763
Posted By 808muscle
I cannot say enough about the Roush front bumper...

I cannot say enough about the Roush front bumper kit. It totally transforms the front end of our cars. Parked next to the new 5.0s my car doesnt look so dated at all. I totally love this bumper. ...
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 08-30-2014, 02:18 AM
Replies: 10
Views: 736
Posted By 808muscle
Gotta be a vacuum leak somewhere.

Gotta be a vacuum leak somewhere.
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 08-21-2014, 11:37 PM
Replies: 15
Views: 955
Posted By 808muscle
All you have left is gears and a tune. Good luck.

All you have left is gears and a tune. Good luck.
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 08-21-2014, 11:31 PM
Replies: 4
Views: 467
Posted By 808muscle
When the alternator goes bad on these cars it...

When the alternator goes bad on these cars it does totally weird things. Are you getting any cel's?
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 08-21-2014, 11:27 PM
Replies: 11
Views: 640
Posted By 808muscle
If your planning a turbo dont order those...

If your planning a turbo dont order those longtube headers they wont work together. Forget those headlights and tail lights too. Go to americanmuscle.com way better options there for less. Raxioms...
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 08-21-2014, 11:23 PM
Replies: 13
Views: 803
Posted By 808muscle
Haha thats awesome. Funny how different it looks...

Haha thats awesome. Funny how different it looks than a 4.6 or 5.0 ....there is tons of extra room in there. LOL Looking forward to some driving videos. Good luck, awesome build.
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 08-21-2014, 11:15 PM
Replies: 21
Views: 906
Posted By 808muscle
Yeah I gotta agree Borlas. I tried 6 setups...

Yeah I gotta agree Borlas. I tried 6 setups (flowmaster AT, Magnapacks etc.) before finally getting Borlas. By far the best IMO. Here is a flyby at 110 mph!

Nasty GT Evan C6 - YouTube
Forum: GT S197 General Discussion 08-16-2014, 06:09 PM
Replies: 37
Views: 2,407
Posted By 808muscle
Just did a VMP install on a buddies Boss. Its...

Just did a VMP install on a buddies Boss. Its really straightforward. Your gonna be amazed on how hard it pulls and Brenspeed really knows how to tune them. They tune my Roushcharged 06GT and she...
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 08-16-2014, 05:57 PM
Replies: 4
Views: 406
Posted By 808muscle
I run the same wheel with Nittos 255 up front and...

I run the same wheel with Nittos 255 up front and 555r DRs in back 305 wide. Tire works great in the rain and is the best DD DR there is. Will last up to 15k but forget about snow and cold weather....
Forum: 2005 - 2014 Mustangs 08-16-2014, 05:39 PM
Replies: 6
Views: 431
Posted By 808muscle
My buddy has Corsa extremes on his Boss. Killer...

My buddy has Corsa extremes on his Boss. Killer tone, you cannot go wrong with them.
Showing results 1 to 25 of 492

 
Forum Jump
Advertising

Featured Sponsors
Vendor Directory
New Sponsors
All times are GMT -5. The time now is 11:37 PM.

© Internet Brands, Inc.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.

This forum is owned and operated by Internet Brands, Inc., a Delaware corporation. It is not authorized or endorsed by the Ford Motor Company and is not affiliated with the Ford Motor Company or its related companies in any way. Ford® is a registered trademark of the Ford Motor Company
Emails Backup