proof that the s197 is an attractant of female attention - MustangForums.com

Go Back  MustangForums.com > Ford Mustang Tech > 2005-2014 Mustangs
Reload this Page >

proof that the s197 is an attractant of female attention

Notices
2005-2014 Mustangs Discussions on the latest S197 model Mustangs from Ford.

proof that the s197 is an attractant of female attention

Reply

 
 
 
Old 07-16-2006, 06:04 PM
  #1  
AmericanMuscle4.6GT
5th Gear Member
Thread Starter
 
AmericanMuscle4.6GT's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location:
Posts: 4,331
Default proof that the s197 is an attractant of female attention

last night i caught a light with a new edge GT. im like "HELL YEA!" for obvious reasons. i look over, but his tint is so dark i can only see the passenger. smokin hot chick, rolls down the window, looks at her bf and looks at me and shes like "nice car!!" im like "haha thanks, you too!" and she looks back over at her bf, looks at me, and licks her lips at me and eye****s me.







now im not the most attractive guy, therefore this is proof that the s197 is an undeniable babe magnet.
AmericanMuscle4.6GT is offline  
Reply With Quote
Old 07-16-2006, 06:11 PM
  #2  
HxCory
2nd Gear Member
 
Join Date: Feb 2005
Location:
Posts: 258
Default RE: proof that the s197 is an attractant of female attention

Sweet maybe now I can get a chick [8D]
HxCory is offline  
Reply With Quote
Old 07-16-2006, 06:40 PM
  #3  
Riven02
4th Gear Member
 
Join Date: Aug 2005
Location: Fort Worth, Texas
Posts: 1,095
Default RE: proof that the s197 is an attractant of female attention

When I was single I drove a ford ranger not exacly a chick magnet, but now that i am married and cant take advantage of it, I drive a 65 and a 06 mustang. It is amazing how well these cars would work to pick up chicks. They make them accually come to you. It is the perfect conversation starter.
Riven02 is offline  
Reply With Quote
Old 07-16-2006, 06:50 PM
  #4  
V8 Aggie
2nd Gear Member
 
Join Date: Feb 2005
Location:
Posts: 345
Default RE: proof that the s197 is an attractant of female attention

haha I got a good one.
I was sitting at a light one night and this car pulls up beside me. It was some economy car and was trying to "race" me. lol whatever, I tap the gas an I am ahead in a second. We pull up at the next light and there are 2 guys up front and 3 girls in the back. The chick say nice car.. I laugh and say thanks.. then she says " I wanna ride in your car". One of the guys up front says "dude.. she wants to RIDE in your car " (being dirty)

Then the chick says no I don't, I wanna ride his ****.

I just laughed and took off. It made me evening.
V8 Aggie is offline  
Reply With Quote
Old 07-16-2006, 07:32 PM
  #5  
Go Blue 48044
3rd Gear Member
 
Join Date: Jun 2006
Location:
Posts: 552
Default RE: proof that the s197 is an attractant of female attention

I hope you were wairing protection AmericanMuscle4.6GT.Is there some sort of eye condum?Just be careful some car's it can have a differant effect as this video show's BTW Cool story.
http://www.youtube.com/watch?v=o8TD1...car%20mistress
Go Blue 48044 is offline  
Reply With Quote
Old 07-16-2006, 07:35 PM
  #6  
Rt1Rebel
3rd Gear Member
 
Join Date: May 2006
Location:
Posts: 803
Default RE: proof that the s197 is an attractant of female attention

Rt1Rebel is offline  
Reply With Quote
Old 07-16-2006, 07:35 PM
  #7  
Riven02
4th Gear Member
 
Join Date: Aug 2005
Location: Fort Worth, Texas
Posts: 1,095
Default RE: proof that the s197 is an attractant of female attention

lol that is so damn funny!!!!
Riven02 is offline  
Reply With Quote
Old 07-16-2006, 07:45 PM
  #8  
Jeremy
4th Gear Member
 
Join Date: Jun 2005
Location: A van down by the river!!!!
Posts: 1,038
Default RE: proof that the s197 is an attractant of female attention

Awsome!
Jeremy is offline  
Reply With Quote
Old 07-16-2006, 08:31 PM
  #9  
W1ldcat
3rd Gear Member
 
Join Date: Mar 2006
Location:
Posts: 763
Default RE: proof that the s197 is an attractant of female attention

Just too good. I bet a VERY expensive option/car.
W1ldcat is offline  
Reply With Quote
Old 07-16-2006, 09:00 PM
  #10  
blackfoot
4th Gear Member
 
Join Date: Feb 2006
Location:
Posts: 1,801
Default RE: proof that the s197 is an attractant of female attention

lmao funny! i love it, jsut last month i was with a bunch of budies, i just showed up.. and there was this new girl in town , they introduced me to her,, lol she goes, i wanna go for a ride,my buddy goes drew she wants to go for a RIDE, and humps the air lol.. she giggles and blushes lol. it was amazing!.. ive seen her aroudn a couple of times now, maybe ill take her for a ride.. eventually lol
blackfoot is offline  
Reply With Quote

Thread Tools
Search this Thread
Quick Reply: proof that the s197 is an attractant of female attention


Advertising
Featured Sponsors
Vendor Directory

Contact Us Archive Advertising Cookie Policy Privacy Statement Terms of Service

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.