Busted!! - MustangForums.com


5.0L (1979-1995) Mustang Technical discussions on 5.0 Liter Mustangs within. This does not include the 5.0 from the 2011 Mustang GT. That information is in the 2005-1011 section.

Reply
 
 
 
Thread Tools Search this Thread
Old 07-20-2006, 11:08 PM   #1  
Goosepoop302
4th Gear Member
Thread Starter
 
Join Date: Apr 2006
Location:
Posts: 1,698
Default Busted!!

haha well....it happened. last night me and my girl were headd back to her house as i was gunna drop her off. so as we are driving down a rather dark road she kinda nudged me nad points to a vacant dark parking lot. im sure you cna all guess what ensued...if you cant, lets just say she had a steering wheel imprint on her back (cars are to small!) anyways!! so all the sudden i see the cherrys roll up, the cop parks right infront of me with his damn spotlight on me. so he comes walking up to the window (she was in her seat by now) and when he got there he was laughing! i just smiled and kinda played along with it. he said to my gilrlfriend "are you a willing particapant" and he looks over at me after she said yeah "man there are so many better spots for this than this parking lot" so i just smirked and said "eyah i know i know" i showed him my licence and he just glanced at it, and gave it back and told me to have a great night.

yeah it was funny **** but needless to say my girlfriend didnt wana continue somewhere more conveniant but she still had a laugh about it



haha i just realized i hadnt told ANYONE this story yet so what better place
Goosepoop302 is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2006, 11:25 PM   #2  
OneGearhead
6th Gear Member
 
Join Date: Mar 2004
Location: VA
Posts: 5,866
Default RE: Busted!!

LMAO. that would suck. at least he was cool about it tho. when he asked her if she was a "willing participant", shouldve showed him the steering wheel imprint on her back...
OneGearhead is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2006, 11:27 PM   #3  
Goosepoop302
4th Gear Member
Thread Starter
 
Join Date: Apr 2006
Location:
Posts: 1,698
Default RE: Busted!!

haha i didant know about it till we got to her house, yeah he was cool coulda been worse
Goosepoop302 is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2006, 11:30 PM   #4  
OneGearhead
6th Gear Member
 
Join Date: Mar 2004
Location: VA
Posts: 5,866
Default RE: Busted!!

ohh. gotcha. coulda worked too.......Cop: "are you a willing participant ?" You: "ask her who initiated it". haha
OneGearhead is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2006, 11:33 PM   #5  
91lxstang
5th Gear Member
 
91lxstang's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: hagerstown, maryland
Posts: 3,251
Default RE: Busted!!

hahah i got caught by sum old man in a minivan in a church parkin lot..........
91lxstang is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2006, 11:34 PM   #6  
Goosepoop302
4th Gear Member
Thread Starter
 
Join Date: Apr 2006
Location:
Posts: 1,698
Default RE: Busted!!

dude its not easy in a stang....thats besides the fact that im 6.4
Goosepoop302 is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2006, 11:48 PM   #7  
Stevens91gt
5th Gear Member
 
Join Date: Jan 2006
Location:
Posts: 4,053
Default RE: Busted!!

haha..nice story
Stevens91gt is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2006, 11:51 PM   #8  
Goosepoop302
4th Gear Member
Thread Starter
 
Join Date: Apr 2006
Location:
Posts: 1,698
Default RE: Busted!!

ahah thanks.
Goosepoop302 is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2006, 11:53 PM   #9  
Myfetang
2nd Gear Member
 
Join Date: Jan 2006
Location:
Posts: 252
Default RE: Busted!!

Hahahahahaha, that's hilarious Goose!! I had that exact same thing happen to me one time...except for I parked out in a field about 10 miles out of town. I have no idea how that cop found us, nearly an hour after we were there. Great story
Myfetang is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2006, 11:57 PM   #10  
90lxrider
2nd Gear Member
 
Join Date: Dec 2005
Location:
Posts: 384
Default RE: Busted!!

dude ive been there 2.....lol i no how it feels
90lxrider is offline   Reply With Quote
 
 
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Trans issues codes P0732 P0735 P0775 Mnuckolls 4.0L V6 Technical Discussions 3 08-09-2015 08:54 AM
lsd rear end busted!!! help! 91turbomustang V6 (1994-2004) Mustangs 6 12-25-2004 08:29 PM
The Stang got busted Krusher Off Topic 29 06-27-2004 10:42 PM
odometer busted bigbadracer808 General Tech 4 04-04-2004 03:31 AM
Broke my @#[email protected]#[email protected]# heater core! Art92GT 5.0L (1979-1995) Mustang 6 03-23-2004 10:26 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off

Forum Jump

Advertising
Featured Sponsors
Vendor Directory

All times are GMT -5. The time now is 05:37 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.