MustangForums.com - Search Results

Notices
 
Search: Posts Made By: sn95_331_GT_ yellow
Showing results 1 to 25 of 498
Search took 0.11 seconds.
12-13-2012, 12:46 PM
Replies: 20
Views: 4,421

I have an AEM UEGO in the car, if anything it...

I have an AEM UEGO in the car, if anything it actually runs a little lean under closed loop, it fovors right around 14.5 and above, WOT isnt an issue right at 12.8-13.1

The car has longtubes so I...
12-13-2012, 10:13 AM
Replies: 20
Views: 4,421

Yeah active codes right now are P1132 + P1152 as...

Yeah active codes right now are P1132 + P1152 as well as P1000

Forgot to check the fuse, ill do that on lunch, otherwise start back tracking from there...
12-13-2012, 08:53 AM
Replies: 20
Views: 4,421

I was just about to ask pretty much the same...

I was just about to ask pretty much the same question, cliff youre the man!!

Not to hijack, but would these codes also cause my car to pop ip P1000 (OBD systems readiness test not complete)?
...
12-08-2012, 05:18 PM
Replies: 11
Views: 823

i have 11:1 compression, what the hell makes you...

i have 11:1 compression, what the hell makes you think I have a choice?!
12-03-2012, 10:16 PM
Replies: 11
Views: 823

i have no idea why everyone says this, "oh first...

i have no idea why everyone says this, "oh first gear is useless with 4.10's, itll be sooooo short)...

no it isnt, the effect of the gears goes up exponentially as your speed increases. switching...
12-03-2012, 08:43 PM
Replies: 11
Views: 823

false, i barely get wheelspin in 1st gear with...

false, i barely get wheelspin in 1st gear with mine and it really help the car move out a lot better
12-01-2012, 11:57 PM
Replies: 8
Views: 954

i thought 01 Cobras came with 31 spline axles...

i thought 01 Cobras came with 31 spline axles already?...

and just the basic gear kit from any the parts sites should do the trick
12-01-2012, 11:56 PM
Replies: 22
Views: 7,518

that looks so sick!!!

that looks so sick!!!
12-01-2012, 09:30 AM
Replies: 7
Views: 1,153

intake is prolly cracked a little bit, theres a...

intake is prolly cracked a little bit, theres a TSB about the plastic intakes, can always swap over to a PI intake, just have to get a new set of (PI) gaskets and drill and tap for the 2nd ECT sensor...
12-01-2012, 09:14 AM
Replies: 38
Views: 11,262

theres no way im EVER going to wait until my car...

theres no way im EVER going to wait until my car is a "collectable"...

hopefully its so far removed from a stock car by that point ill have to convince everyone it was in fact one day just a lowly...
11-29-2012, 06:37 PM
Replies: 10
MGW
Views: 890

pm me when you do, dibs lol

pm me when you do, dibs lol
11-25-2012, 08:14 PM
Replies: 47
Views: 3,241

nice, im getting pumped to see this thing done!! ...

nice, im getting pumped to see this thing done!!

good work!
11-24-2012, 09:07 PM
Replies: 19
Views: 1,420

4.10's or go home...

4.10's or go home...
11-22-2012, 03:01 PM
Replies: 1
Views: 787

VRS OR X pipe, cut 1 coil out of your springs...

VRS OR X pipe, cut 1 coil out of your springs (free), Steeda BS kit, MM C/C plates, 4.10s ($250 = close enough IMHO)
11-22-2012, 12:16 PM
Replies: 15
Views: 1,311

as long as you use good rods and pistons, and...

as long as you use good rods and pistons, and they arent too heavy, stock crank will be fine, having to add heavy metal to them makes them weaker but lighter components wont be an issue

im aiming...
11-19-2012, 07:09 PM
Replies: 39
Views: 21,148

from what ive gathered it looks like the runners...

from what ive gathered it looks like the runners are a little smaller and closer to the stock PI intake, but itll still prolly lose a good amount of low end compared to the stocker

i was looking...
11-19-2012, 07:06 PM
Replies: 11
Views: 1,171

grabbing a 96-98 bottom and and swapping your...

grabbing a 96-98 bottom and and swapping your heads and some cams on will make a decent amount of power too, thats what all the SN95 guys do in a PI swap and you can grab that bottom end cheap too...
11-18-2012, 06:23 PM
Replies: 4
Views: 562

thanks lol fail on my part haha

thanks lol

fail on my part haha
11-16-2012, 05:44 PM
Replies: 4
Views: 562

Videos!!!

Ok finally got my a$$, got the plugs installed so it stopped shooting oil out of the heads (if anyone needs these, pm me I got a bunch of extras).
Finally getting there, im sooo pumped only took...
11-14-2012, 08:39 PM
Replies: 25
Views: 2,028

you should see some of the small stuff i make at...

you should see some of the small stuff i make at work and how expensive it is...

winter plans include cleaning up my new Teksid block, saving up for my TFS heads and then the turbo kit...

ill...
11-14-2012, 08:34 PM
Replies: 17
Views: 3,609

oof $700...

oof $700...
11-11-2012, 09:15 PM
Replies: 21
Views: 5,132

if you rotate your tires you obviously arent...

if you rotate your tires you obviously arent driving hard enough...
11-11-2012, 07:57 PM
Replies: 3
Views: 566

my build over the winter is gonna be a stock...

my build over the winter is gonna be a stock crank, Coyote rods, dished pistons, TFS heads and an On3 turbo kit

aiming for 550rwhp I should be fine, the Coyote rods i got for $24 each from the...
11-10-2012, 02:02 PM
Replies: 5
Views: 1,089

im diggin the daystars

im diggin the daystars
10-30-2012, 05:28 PM
Replies: 8
Views: 1,219

same thing with mine, if you wanna replace...

same thing with mine, if you wanna replace everything just for piece of mind, make sure you get the OEM adjusters, not the aftermarket plastic ones, MHS sells them under the parts section
Showing results 1 to 25 of 498
 


 
Forum Jump

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.