Canada, Over Seas and Elsewhere Not from the states? Everywhere else post here.

Norway ?

Thread Tools

Search this Thread

Old Oct 21, 2005 | 06:28 PM
fordmust's Avatar
fordmust

From:
Default Norway ?

Noen fra Norge ?
Anywhone frome Norway ?
Old Feb 19, 2006 | 03:51 PM
Vrinsk's Avatar
Vrinsk

From: Wisconsin
Default RE: Norway ?

Heisann! Eg flytta til USA i 2004, og no har eg bestilt meg ein 2006 GT (eg faar den i April)!! Joeyemeg for ein bil. Slikt ser ein ikkje i Norge: Avgifter i hytt og dynever. MEN eg har planer om aa ta Mustangen med meg til Norge naar eg reiser tilbake (4-5 aar), kanskje me skal cruiese Norge i Mustangane vaare? Kva er historien bak den flotte Mustangen din?

Old Feb 20, 2006 | 04:43 PM
fordmust's Avatar
fordmust

From:

Hei
LÃ¥ter spennende med den Mustangen du har bestilt deg. Der blir vel ventetiden lang kan jeg tenke meg.
Mach 1 min begynner og bli bra nå. Har satt inn helt ny motor 302/331 med procharger kompressor, intercooler og injection. Testet i benk til ca 800 hk. Bakaksel er 9" med detroyt locker, race mellomaksel og 31 splines stikkakslinger + mere... Har blitt en gøyal bil og kjøre. Venter nå bare på å bli kvitt snøen så det går an og få kjørt litt igjen. Måkte taket på hytta i helga og der var det 1m og 80 cm med snø [X(], så våren kommer ikke enda
Old Mar 2, 2006 | 12:33 AM
Vrinsk's Avatar
Vrinsk

From: Wisconsin

Dette var heise! 800hk er jo nok vil eg tru! Hjelpe meg! Kor mange tusen har du lagt ut paa bilen? Importerte du den fraa USA?
Old Mar 3, 2006 | 03:58 PM
fordmust's Avatar
fordmust

From:

Hei igjen
Dette er et projekt som har tatt et par år og fullføre og det har kostet en del og litt småplukk er det det vel enda , men det er bare kos. Har akkurat bestilt gule fempunkts belter fra Wesco performance som jeg venter på nå. Venter også på en ny intercooler som har litt grovere ribber slik at radiatoren får mere kjøling.Bilen hentet jeg i Sverige for fem år siden. Den var i veldig god stand og rustfri. Hadde da 351 Cleveland og manuell giring. Har blitt et lag med ny lakk på den også. Jeg er bostt i Hokksund ikke langt fra Drammen. Legger ved en link til Norsk Mustang Club.

http://www.norskmustangclub.com/