Cleaning IAC - Page 2 - MustangForums.com

4.6L (1996-2004 Modular) Mustang Technical discussions on 1996-2004 4.6 Liter Modular Motors (2V and 4V) within.

Cleaning IAC

Reply

 
 
 
Old 07-20-2006, 01:36 PM
  #11  
monkeydude3
6th Gear Member
 
Join Date: Sep 2005
Location:
Posts: 5,128
Default RE: Cleaning IAC

have you considered what I said? [&:][&:]


where you from?
monkeydude3 is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2006, 01:39 PM
  #12  
Blck98GT
I ♥ Acer
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2006
Location:
Posts: 237
Default RE: Cleaning IAC

yeah i have.. Trust me Ive kept that in my mind. Im gonna try one more thing and then its off to the starter shop for them to put a new starter in it...

Birmingham, AL

You?
Blck98GT is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2006, 01:41 PM
  #13  
monkeydude3
6th Gear Member
 
Join Date: Sep 2005
Location:
Posts: 5,128
Default RE: Cleaning IAC

Downers Grove, IL... lol I was gonna say I'd help you put in the starter, they are no big deal for me.


You aren't gonna do it yourself? Have you gotten a quote?

Did the starter make any sounds prior to the clutch job?
monkeydude3 is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2006, 01:47 PM
  #14  
Blck98GT
I ♥ Acer
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2006
Location:
Posts: 237
Default RE: Cleaning IAC

Ill do it myself it is just the starter... No quotes...

Nope.. everything ran smooth..
Blck98GT is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2006, 01:48 PM
  #15  
monkeydude3
6th Gear Member
 
Join Date: Sep 2005
Location:
Posts: 5,128
Default RE: Cleaning IAC

hmmm that's odd. Well maybe upon yanking it you'll find something isn't quite right with it?? Or you could have my luck and stuff dies at the worst moment possible
monkeydude3 is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2006, 01:51 PM
  #16  
Blck98GT
I ♥ Acer
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2006
Location:
Posts: 237
Default RE: Cleaning IAC

Probably just Shat on me at the wrong time...
Blck98GT is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2006, 01:55 PM
  #17  
monkeydude3
6th Gear Member
 
Join Date: Sep 2005
Location:
Posts: 5,128
Default RE: Cleaning IAC

like my u joints.... car was fine before trans work, after, it would squeal on accel... i was like wtf ok it's the TOB. so i drop the driveshaft for grins, and the front u joint was extremely difficult to move one way and squealed... so me and my buddy put in 2 new u joints


so yeah welcome to cars being gay
monkeydude3 is offline  
Reply With Quote
Reply
 
 
 
Related Topics
Thread
Thread Starter
Forum
Replies
Last Post
baddog671
Parts For Sale
20
07-26-2016 01:20 PM
Dathan
V6 (1994-2004) Mustangs
4
10-05-2015 05:52 AM
4cylinderplus2
V6 (1994-2004) Mustangs
9
09-30-2015 05:26 PM
folivier
Detailing
0
09-26-2015 02:28 PM
lmurf60
4.6L (1996-2004 Modular) Mustang
1
09-24-2015 10:07 PM

Forum Jump

Thread Tools
Search this Thread
Advertising
Featured Sponsors
Vendor Directory